ENRICHI DI E NGHIU

France

Index

1. Caratteristiche di Puntelli laser
2. Custruzione di Puntelli Laser
3. Colori di laser Pointers
4. Poteri di Laser Pointers
5. Classificazione di Laser Pointers
6. Regolamenti è Etichettatura di Laser Pointers
7. Cumu Interpretà l'etichettatura per ùn esse ingannatu
8. U misus di puntatori Laser
9. Uso Safe di Laser Pointers
10. Uso chjave di Laser Pointers
10.1. Presentazioni
10.2. Astronomia
10.3. Esperimentu
10.4. Fotografia di notte
10.5. Airsoft
10.6. Caccia
10.7. Spearfishing
10.8. Festivi è Spettaculi

1. Caratteristiche di Puntelli Laser - Di ritornu à l'Indice

Collezione Laser Pointers TorLaser

Un laser (Amplificazione Luce per Emissione Stimulata di Radiazione, o amplificazione di luce per emissione di radiazione stimulata), hè un strumentu chì utilizza un effettu meccanicu quantumicu (emissione indotta o stimulata), per generà un fasciu luminoso coherente di un mezzu adattatu è di a dimensione , forma è purezza cuntrullata. In effetti, hè un emettitore di luce, ma cusì speciale quant'è una luce straordinariamente versatile, in modu chì i dispositivi laser in e so numerose facce, sò sempre più prisenti in a nostra vita di ogni ghjornu dapoi anni è in continuo in evoluzione. Puderanu esse un simplice puntatore per indicà nantu à una mappa, l'ochju à leghje un DVD, o esse di primura in a tecnulugia applicata à parechji cerchi scientifichi, da a medicina à l'ingegneria, l'aerospaziale, a difesa, etc.

Un pointeru laser hè un dispositivu chjucu cù una taglia chì varieghja da una penna simili (o ancu più chjuca tippu Chjave), à ​​una linterna di taglia media chì emette una luce laser, di solitu verde o rossa è chì hè spessu usata per indicà un puntu specificu. o postu cum'è ghjornu mostranu solu puntu di luce quandu si impacta una superficia opaca. A luce laser hè intensa, per quessa hè ancu l'indicatore. Ancu s'ellu sò solu pochi milliwatt di potenza, sò capaci di pruduce un fasciu d'intensità alta di un millimetru di diametru. Infatti, a so intensità pò esse uguale à quella di a luz di u sole. Ogni lumera ordinaria emette una quantità assai più altu di a luci di laser di una piccula ma spargugliata in tutte e direzzione.

I raghji laser sò stretti è ùn si dispersenu micca cume una lampadina. Questa qualità hè chjamata direccionalità è chì permette u so usu cum'è puntatore per presentazioni. Hè saputo chì mancu a lampadina riesce un viaghju putente: si focalizeghja versu u celu, u so fasciu pare sparisce. U raggiu cumencia à sparisce in u tempu fora di u focu, per ottene un tali gradu di dispersione vene à perde a so utilità. Tuttavia, anu sappiutu riflettendu raghji di laser di uni pochi watt di putere nant'à a luna è a so luce era sempre abbastanza luminosa da vede da a Terra. Unu di i primi raghji laser fusilati à a luna in u 1962 hà righjuntu solu quattru chilometri spesi sopra a so superficie chì stava à una distanza di trecentu ottanta milla chilometri.

Puntetore laser di fasciu

U lasers pruducenu una luce monocromatica, vale à dì, di un solu culore. A luce cumuna cuntene tutti i culori di luce visibile (u spettru), chì si cunghjuntenu, sò diventati bianchi. I raghji laser sò stati pruduciuti in tutti i culori di l'arcobalenu (ancu chì i più cumuni sò rossi è verdi), è ancu in parechji tipi di luce invisibile; ma un laser specificu pò solu emette solu un culore. Certi lasers ponu emette monocromatiche parechje frequenze in una volta, ma micca un spettru continuu chì cuntene tutti i culori di luce visibile cum'è una lampadina pò fà. Inoltre, ci sò numerosi lasers chì prughjettanu una luce invisibile, cum'è infrared è ultraviolet.
In quantu à l'usi più cumuni di laser pointers sò: divertimento, astronomia, fotografia, segnaletica, esperimenti, presentazioni, studii, spettaculi visuali, acupuntura, orecchio, alpinismo, caccia, airsoft ...

2. Custruzione di Laser Pointers - Di ritornu à l'Indice

U puntatore rossu classicu porta in a so configurazione più semplice, un diodo laser chì emette luce rossa chì a lunghezza d'onda misurata in nanometri, pò varià da aranciu-rossu (635nm) à rossu scuru (690nm). Da 700nm rossi hè cusì scuru chì i nostri ochji ùn anu più esse percepiti è ghjè quandu diventa infrared. Quellu hè un invisibile per noi, ma un fulminu di più periculoso, perchè ùn a vedemu micca. Nanzu à questu diode un lente focalizatu currettamente pruduce un fasciu magre di luce laser hè pusatu.

Custruzione di puntelli laser

U punteru laser verde funziona in un modu assai diversu: postu chì u diodo laser verde ùn hè micca sviluppatu cumpletamente, un metudu indirettu hè adupratu per ottene u culore desideratu, chjamatu DPSS (Diode Pumped Solid State) o diodo statutu pumped.

Un indicatore verde porta una luce infrarossa invisibile diode laser (à 808nm) è una alta putenza chì si focalizza in cristalli dopati chì cambienu u laser di culore. U risultatu di stu prucessu hè laser verde à 532nm. U prublema hè chì micca tuttu u laser infrared hè diventatu verdu, ma solu 20% è u restu hè trasfurmatu in calore è ancu una parte di a luce infrared lascia u vitru cù verde, cusì u filtru infrared funeghja (IR).

Cumu Funzionanu Puntini Laser VerdeDettaglio parziale di l'internu di un poveru laser verde di 200mW cù filtru IR. Hè vistu cum'è u laser infrared chì hè emessu da l'internu, hè diventatu verde à l'uscita, passendu per i cristalli doped. Filtru IR in cima.

Un filtru IR Pointer Laser VerdeA traversu lenti IR superiori, pudete vede u fasciu polarizante di vetru verde è face a luce verde à 532nm.

Per uttene un laser verde putente hè necessariu un diodo laser laser infraredu chì l'efficacità di u vetru hè pocu, fora di u verde è avè un residu di infrared ùn ci interessa micca.

U più male u vitru, ma noi in a produzione infrared. Hè per quessa chì una distanza corta, luci di laser verde 20mW coincide perchè hà 100mw infrared. Cumu ci hè un lente per a collimazione di u fasciu verde, a luce infrared lascia più aperta (divergente) dunque brusgia solu vicinu à l'apertura. U veru puteri hè dettu in verde (532nm).

U prublema cù i lasers di qualità pobra, ùn anu micca un filtru IR è, in cunsiquenza, a pruduzione di luce in questi puntelli IR filtrati facenu mischjà cù luce infrared.
I prublemi chì a luce infrared hè mischiata i culori veri sò:

1. Lasers puteri falsi. Se comprate un laser 200mW 532nm (verde) è 150mW di quelli 200 sò luce infrared (808nm), allora vi sarà veramente un laser solu cum'è 50mW 532nm puri.

2. Perchè l'IR hè invisibile, qualsiasi fasciu rimborsu pò dannu l'ochji è ùn pudete micca vede a strada di i raggi luminari, chì li face esse estremamente periculosi. In più s'è utilizeghje occhiali per l'ochji, i lenti pruteghjanu solu a lunghezza d'onda visibile di u laser, sia 532nm in casu di verde, sia 650nm in rossu per esempiu, cusì chì a luce invisibile di l'infrasturiu succede senza prublema attraversu occhiali per dannuci irreparabilmente a vista. .

3. Colori di Laser Pointers - Di ritornu à l'Indice

U 'nudu' hè l'unità di lunghezza uguale à una miliarda di un metru.
Hè cumunimenti usatu per misurà a lunghezza d'onda di a radiazione ultravioletta, a radiazione infrared è a luce. U simbulu hè nm nm.

Pointers laser ovviamente da a so funzione emettenu sempre in a gamma visibile assai di u so fasciu, sebbene sicondu a qualità di u laser sta parte serà più o menu.
U culore di u raghju di un laser hè determinatu da a lunghezza d'onda di a luce emessa da u puntatore di diodu laser.

Punti laser onde lunghezza cumuni

Longitudine d'onda di puntatori laser

• 405nm: rossu viulente accantu à u menu visibule per l'ochju umanu.
• 445nm: Blu, abbastanza visibile soprattuttu à livellu vicinu.
• 532nm: verde, u più luminoso di tutti, altamente visibile è sensibile per a vista
• 650nm: culore russu, più difficiuli di vede chì l'altri.
• 880nm: Color Infrared (IR), invisibile à l'ochju umanu.

Punti laser venduti in parechji culori diffirenti: rossu è verde, sò i più cumuni, ma si trovanu ancu in blu, viole o giallu / aranciu.

4. Poteri di Laser Pointers - Di ritornu à l'Indice

I poteri di uscita variano da 1 mW (milliwatt) à 2 watt.

In u sole di u ghjornu, l'ochju umanu ùn hè incapace di rilevà u raghju di luce chì esce da u puntatore laser. Ddu raghju di solitu 1 millimetru di diàmitru se hè perfettamente visibile di notte è logicamente serà più notevale u più grande u so output, arrivendu à u fasciu per avè una distanza più di 10 chilometri. Un'altra cosa impurtante da nutà hè chì l'ochju umanu hè più sensitivu à i livelli bassi in u spettru di a regione verde (cù lunghezze d'onda di 520-570 nm). A sensibilità diminuite cù e lunghezze d'onda chì varianu da u rossu à u blu. Allora si paragunemu laser pointers di u listessu putere, sarà sempre più visibile verde cà l'altri dui raggi di culore.


Dunque a prima dumanda di dumandassi quandu decide u culore di un puntatore hè perchè avemu aduprà?

-Per a presentazioni o cunferenze, seria cun un puntatore laser rossu cun output da 50 à 100mW (milliwatts) o verde 20 à 50mW serà più di abbastanza, in più d'esse u più ecunomicu.

Se avete bisognu d'utilizà un set trà presentazioni o cunferenze è puntualmente indicanu stelle in u celu o oggetti distanti o aduprate per a fotografia di notte, hè più conveniente un laser verde cù una putenza di 20 o 50mW (milliwatts).

-Per l'usu specificu in l'astronumia o a visione notturna o aiuta a pesca speziale, avemu da sceglie un laser verde cun più putenza, per esempiu 100 o 200mW. A sera, secondu e cundizioni climatichi, e so travi anu una lunghezza di più di 5 chilometri.

-Se vulemu sperimentà cù a combustione di l'oggetti, u verde hè u menu pussibule per a so custruttiva è avemu da sceglie un rossu o viole unu di 300 à 500mW o un blu 1 o 2 W di putere.

Questu hè un fattore chjave per guidà, perchè secondu u culore sceltu, averemu bisognu di più o menu putenza, secondu l'usu chì vulemu dà.

U milliwatt, inglesi abbreviati (mW), hè un sottumessu di l'unità di forza di u Sistema Internaziunale di Unità, cunnisciutu cum'è Watt o Watt è chì u simbulu hè W.

A putenza di uscita di l'apparecchi elettrici hè espressa in watts, o sò menu potenti cum'è a maiò parte di i puntatori laser, usata u so submultiple u milliwatt hè equivalente a una millesima di watt.

Hè à dì chì una putenza laser 200mW di potenza hè a stessa cosa di 0.2W. Ùn cunfondite micca mW (milliwatts) cù MW (megavati).

Un punteru di putenza rossa 300-500mw hè grande per brusgiate e cose di fasciu, visibili centinaie di metri. Di solitu permettenu l'usu cuntinuu di un paru di minuti off dopu 15 seconde.

Eppuru, un veru puntatore verde di 50mW hè più luminoso ch'è un puntatore rossu 200mW, u raghju hè più forte è va più luntanu.200mW verde hè cumparèvule in intensità à un blu 1W. Per guidà e potenzi di i telescopi di 200mW o più hè cunsigliatu, arrivendu à u fasciu di una lunghezza di più di 7 km.

Punturi blu di solitu 1W o 2W potenza, chì ponu brusgià guasi tutte e cose è u fasciu ghjunghjenu à distanze di 5 chilometri.

I puteri infrarossi sottu 500mW ponu brusgiamu facilmente è oggetti di plastica neru; cù putenza di 1W o 2W ponu brusgiamu quasi qualcosa è 3W ponu ghjunghje à un focu nantu à certe cose cum'è u cartone.

Viola più di 100mW è pò brusgià e cose si centra perfectamente in ordine è hè à una distanza relativamente corta, vale à dì da 5 à 20 cm. è se noi indicemu à qualcosa chì pudemu fà fosforescenti piglià assai più brillanti.

5. Classificazione di Laser Pointers - Di ritornu à l'Indice

I prudutti di u laser, cunsiderendu a lunghezza d'onda, u cuntenutu di l'energia è e caratteristiche di impulsu di un raghju laser sò classificate in e seguenti classi:

-Classe 1: i prudutti laser sò sicuri in tutte e cundizioni d'usu prevedibilmente ragionevule, induve u raghju energeticu accessibile à u laser radiante (l'emissione accessibile) hè sempre sottu o uguale à u valore massimu di esposizione permissibile. Per quessa, per u laser di a Classe 1, u putere di pruduzzione hè sottu à u livellu à u quale si crede chì dannu à l'ochji si svolge. L'esposizione à u raghju di un laser Class 1 ùn pruvucarà micca lesioni in l'ochji. Laser class 1 pò dunque esse cunsideratu sicuru. Tuttavia, i prudutti di a classa 1 di u laser ponu cuntene sistemi di laser di una classa superiore, ma avè abbastanza misure di cuntrollu per assicurà chì l'accessu à u raghju ùn hè micca prubabilmente prubabile durante l'usu normale di u sistema. Esempii di tali prudutti include imprese laser è lettori di discu compacti (CD, DVD, Blu Ray, etc.)
Classe 1M Laser class 1M sò prudutti chì pruducenu un raghju assai divergente o un puntu di diametru maiò. Dunque, solu una piccula parte di u fasciu laser tutale pò entre in l'ochju. Tuttavia, questi prudutti laser ponu preghjudiziu à l'ochju se u fasciu hè vistu cun ingrandimentu otticu. Alcune di i lasers utilizati per i prudutti di laser di fibra di sistemi di cumunicazione sò Class 1 M.

-Classe 2: sò i prudutti chì emettenu una radiazione laser visibile in una intervallata di lunghezze d'onda tra 400 è 700nm (nanometri). A prutezzione di l'ochji hè generalmente ottenuta da spinghje l'ochju, cumprese u riflessu di u palpezzamentu (chiusura instinuttiva di e palpebre), in ogni modu, duverebbe piglià precauzioni per evità a vista diretta di fasciu direttu. I lasers di classa 2 sò limitati à una putenza massima di uscita di 1mW o millesima di un watt (abbreviata mW). Una persona chì riceve l'esposizione in l'ochji di un raghju laser di classa 2, sia accidentalmente o cum'è un risultatu di l'azione deliberata di una altra persona (abusu) serà prutetta da ferite da a risposta d'aversione assai naturale. Hè una reazione naturale chì provoca individui involontarii per evità di lamberà è a so testa, per quessa chì l'esposizione curta à l'ochji. L'esposizione ripetuta o deliberata di u raghju laser ùn pò micca sicuru. Alcune puntatrici laser è scanner di codice a barre sò prudutti laser di Classe 2.

-Classe 2M: Classe di lasers 2M sò prudutti chì producenu un fasciu altamente divergente o un puntu di grande diametru in u intervallu da 400 à 700nm. Dunque, solu una piccula parte di u raghju laser tuttu pò entre in l'ochju è hè limitatu à 1 mW, simile à un pruduttu laser di Classe 2 Tuttavia, sti prudutti ponu dannucci per l'ochju se u puntu hè vistu ingrandà strumenti ottici o per. longi periodi di tempu. Certi lasers utilizati per applicazioni civili, cum'è strumenti è ingegneria di livellu di guida sò pruducia lasers Class 2 M.

-Classe 3A: Prodotti laser chì sò sicuri per a visualizazione cù l'occhiu nuru. Sò dispositi di classa 1 di alta potenza è di classa 2 è anu una putenza massima di uscita di 5mW. .For l'emissione di laser in u intervallu di lunghezze d'onda tra 400nm è 700nm, a prutezzione di l'ochji hè ottenuta da e risposte coherenti in i so ochji, cumpresu u riflessu parpete. Per altri lunghezze d'onda, u risicu à l'occhiu nudu ùn hè più grande ch'è quellu chì i prudutti laser di Classe 1 cunniscenu direttu u raghju I prudutti di a classe Laser 3A chì utilizanu strumenti ottici (p.e. binoculi, telescopi, microscopi) ponu esse periculosi. In u RU, a classa 3A hè classificata cum'è 3R.

-Classe 3: (in numeri Rumani) in a norma americana, ùn hà micca criteri di irradiance Class 3A previamente specificatu in u Standard Britannicu. Dunque, un indicatore laser Class IIIA qualificatu americane currettamente diventerà un dispusitivu di classi 3B quandu hè stata classificata secondu u Standard Britannicu. L'usu di numeri romani deve indicà chì u pruduttu hè statu classificatu secondu u standard americanu. In pratica, esempi accertanu quandu una etichetta 3A inadatta hè stata rimpiazzata per sigillà IIIA. Tutti i prudutti americani sò classici 3R laser IIIA sottu British Standard.

-Classe 3B: I prudutti laser per quale a visualizazione diretta in u raghju hè sempre periculosa. A visione di riflissioni diffusi hè di solitu sicura. I lasers Class 3B anu una putenza più alta di 5mW è 500mW massima (a meza watt). I lasers di classa 3B sò abbastanza putenza per causà ferite à l'ochju, vista diretta di l'estensione è di e riflessioni. A più grande u putere di uscita di u dispusitivu, u più grande hè u risicu di ferite. Dunque, i lasers di classa 3B sò cunsiderati periculosi per l'ochji. Tuttavia, l'estensità è a severità di qualsiasi ferite à l'ochju da l'esposizione à u raghju di un laser di a classa 3B dipendenu di parechji fatturi cumprese l'energia radiante chì entre in l'ochju è a durata di l'esposizione.Esempi di Classe 3b includenu trattamentu fisioterapicu utilizatu laser è parechji laser di ricerca.

-Classe 4: I prudutti laser sò capaci di pruduce riflessioni diffusi potenti periculosi, a visione diretta hè sempre periculosa. Puderanu causà danni à a pelle è ponu ancu costituisce un periculu di focu. U so usu richiede prudenza estrema. Lasers Class 4 anu una potenza di uscita chì supera i 500 mW (meza watt). Ùn ci hè nisuna limitazione superiore in u putere. I lasers di classa 4 sò capaci di causà danni à l'ochji è à a pelle è presentanu ancu un periculu di l'incendiu se a putenza di l'alta putenza hè aduprata. Lasers usati per parechje display laser, chirurgia laser è metalli di taglio di solitu prudutti di Classe 4.

L'Istitutu Naziunale di i Consumatori avvisanu
L'usu di sistemi laser Class 3A, 3B è 4 ponu rappresentà un risicu micca solu per l'utilizatori ma per altri situati à una distanza considerableu.
A causa di stu periculu potenzale, solu quelli chì sò stati furmati à un livellu adattatu devenu esse autorizatu à esercitassi di cuntrollu di tali sistemi.

6. Regolamenti è Etichettatura di Puntelli Laser - Di ritornu à l'Indice

Standards è Etichettatura laser indicatori

Indicazioni à l'Istitutu Naziunale di Consumu:

U puntatore Laser tutti duveranu portà una etichetta fissa, chjaramente visibile è leggibile.
I margini di u testu di l'etichetta spiegativa è u simbulu di periculu deve esse neri nantu à un fondo giallu, eccettu per i prudutti di a Classe 1 induve stu culore di cumminazione ùn hè micca necessariu.

Se a dimensione o u disignu di u pruduttu facenu alcuna pratiche, l'etichetta deve esse inclusa in l'infurmazioni d'utilizatore in u pacchettu.

Sicondu u tipu di labburatoriu specificu di u produttu di laser saranu i seguenti:

-Classe 1: I prudutti di a Classe 1 nantu à l'etichetta o in locu, furnendu a seguente dichjarazione: CLASSE 1 PRODOTTO LASER

-Classe 2: I prudutti di a Classe 2 anu da portà una etichetta di avvisu cù u simbulu di periculu da a radiazione laser. Pigliate ancu una etichetta spiegativa cù e seguenti dati:
· Legenda: RADIAZIONE LASER o LASER LIGHT ùn ferma micca in u fan di classa Laser 2
· U putere massimu di a radiazione laser emessa
· A durata di l'impulsione (induve adattatu)
· L'onda di lunghezza emessa
· U nome è a data di publicazione di a regula induve a classificazione di u pruduttu (chì pò appare nantu à l'imballa o foglia) hè basata
Tali dati anu da esse accumpagnati da a parolla ATTENZIONE.

-Classe 3A: Oltre a descritta per a Classe 2 se sti prudutti anu pannelli d'accessu è / o sistemi di serratura di sicurità, in più, portanu l'infurmazioni seguenti
avarà appressu una etichetta con i seguenti: ATTENZIONE / LASER RADIAZIONE DI QUÈ Apertura NON STARE IN FAMORE CON OCCHIO NAKED O DIRETTAMENTE CON OTTICO
I pannelli cù serrature di sicurità anu da ancu avè una etichetta nantu à ogni serratura di sicurità chì hè visibile prima è durante a neutralizazione di a serratura è deve esse situati vicinu à l'apertura creata quandu a copertura di prutezzione hè rimosta cù u testu seguenti:
ATTENZIONE / RADIAZIONE LASER QUANDO APRE E QUANDE Neutralizata LOCCHI DI SICUREZZA NON STARE IN FAMORE CON OCCHI NAKED O DIRETTAMENTE CON STRUMENTI OPTICI

-Classe 3B: Oltre a qualificata per i Classe 2 è 3A, i leggendi nantu à l'etichetta anu da dì o LASER LASER LASER RADIATION EXPOSURE TO BEAM LASER PRODUCT HAS LARDER PERICOLU CLASSE 3 BABERTURA EXPOSIZIONE PERICULANA / PER APERTURA DI QUESTO LASER RADIAZIONE
Nantu à i pannelli di accessu metterà una etichetta cù i seguenti: ATTENZIONE / LASER RADIAZIONE QUANDO APRE QUESTA ESPOSIZIONE DI FACI PERICULUI I pannelli cù serratura di sicurità portanu una etichetta visibile prima di neutralizà e di bloccare durante e sarà prestu situati in l'apertura creata eliminendu. a tappa protettiva cù i seguenti: ATTENZIONE / RADIAZIONE LASER CHE APRE E QUANDE QUI SÓN neutralizzati LOCI DI SICUREZZA L'ESPOSIZIONE DI U VAMO PERICULA

-Clasica 4: I prudutti di a Classe 4 anu da purtate una etichetta d'avvisione appiccicata cù u simbulu di periculu di a radiazione laser purtate ancu una etichetta spiegativa cù l'infurmazioni seguenti:
· U didascettu o LASER LASER LASER RADIATION ESPOSIZIONE D 'OCCHI O DI PELLE à radiazione diretta o diffusa BEAM Hè PERICULA LASER CLASSE 4
· A putenza massima di a radiazione laser emessa
· A durata di l'impulsione (induve adattatu)
· A lunghezza d'onda emessa
· U nome è a data di publicazione di u standard in quale hè basata a classificazione
ancu ogni pruduttu laser deve portà una etichetta appiccicata vicinu à l'apertura attraversu a quale a radiazione laser emette a legenda seguente: APPLICAZIONE PERICOLU LASER APERTURA / APERTURA DA QUESTU LASER RADIAZIONE
In i pannelli d'accessu metterà una etichetta cù e seguenti: ATTENZIONE / LASER RADIATION EXPOSURE APERTU DI QUESTU Ochju O PIEL per diretta a radiazione o diffusa BEAM IS PERICULOSO
I pannelli cun serratura di sicurità portanu una etichetta visibile prima di neutralizà u bloccu è per u listessu e saranu situati vicinu à l'apertura creata eliminendu u coperchio di prutezzione cù i seguenti: ATTENZIONE / LASER RADIAZIONE QUÈ PER APRE E QUANDO sono neutralizzati i blocchi di sicurezza ESPOSIZIONE DI OCCHI O DI PELLE à radiazione diretta o DISTRABU DIFUSU PERICULU

Altri requisiti d'informazione:

In ogni casu, i fabricatori di laser pointers devenu furnisce l'infurmazioni seguenti à l'utilizatore nantu à l'imballazione di u produttu è se per ragioni di spaziu hè difficiule, in un fogliu chì accumpagna u pruduttu in u containeru:
a. Adatta per installazione curretta, manutenzione è operazione sicura di e struzzioni di u pruduttu laser, cumprese avvirtimenti chjaru riguardu à e precauzioni per evità una pussibile esposizione à radiazioni laser periculose.
b. Un indicativu addattatu di divergenza per a durata di l'impulsione collimata è a massima unità di trasmissione.
c. Riproduzioni leggibile (u culore hè opzionale) di tutte e etichette è avvirtimenti chì deve esse attaccati à u pruduttu laser o furnisce u pruduttu laser. a pusizione currispondente di ogni etichetta nantu à u pruduttu deve esse indicata, o s'ellu ùn hè furnitu micca fissu nantu à ella, un'indicazione chì tali etichette ùn puderianu micca esse fissi nantu à u pruduttu, ma sò stati furniti cù a stessa deve esse furnita, è specificandu a forma è u modu. sò stati furniti.
d. Una indicazione chjara in l'operazione localizendu tutti i buchi di laser.
e. Un numeru di i dispositivi di cuntrollu, i paràmetri è e operazioni è e prucedure di mantenimentu, cumprese l'avvisu "Attenzione - L'usu di dispositi di monitorizazione o d'ajustamenti o di paràmetri di rendiment oltri quelli chì sò specificati in questa, pò risultà in esposizione à radiazioni periculose".
f. A sicurità inherente deve esse riflessa in tutti i catalogi, specime e brochure chì descrizanu a classificazione.
Finalmente sottu u Reale Decrettu 1468/88, l'etichettatura di sti prudutti se venduti senza imballaggi o in l'emballazione deve include
· Identificazione u fabricatore o venditore rispunsevule stabilitu in l'UE, cù u so indirizzu cumpletu
· Lottu
· Caratteristiche di u produttu
· Legenda chì avverta per ùn andà micca u fasciu direttamente in l'ochji
Tutte e dati à a quale si fa riferimentu anu da include, almenu, in castagnolu, a lingua spagnola ufficiale di u statu, cun caratteri chjaru, prominenti, indelebile è leghjibile da u cunsumadore.

7. Cumu Interpretà l'etichettatura ùn sia micca ingannatu - Di ritornu à l'Indice

In u mondu di u veru puntatore laser mW sò spessu alterati in i so nametags, pusendu figure esorbitanti per distinguassi da a cuncurrenza à i prezzi di chjave. Fighjemu un esempiu è basatu annantu à tutte l'infurmazioni datu in i capituli precedenti, cumu pudemu identificà chjaramente una etichetta sospetta per ùn dassi per ride.

Puntatore Laser cù Potenza di Label Falsa

Questu hè un esempiu chjaru di una mità sbagliata è falsificata. Cumu pudete leghje nantu à l'etichetta, u numeru di 3000mW putenza annunziata hè chì da u principiu, hè incompatibile cù a Classe 3B è chì sò identificati in l'ultima linea di l'etichetta. Cum'è ben discututu in u quintu capitulu di sta guida, a classa 3B hè limitata à un massimu di 500mW, a Classe 4 chì passa a più potenza.

Una seconda cosa chì ci face suspettà, hè a dimensione di a testa. In generale, u più putente avè un sistema di raffreddamentu più grande è cuntene elementi ottici, secondu u so capu di tippu di custruzzione.

A lunghezza d'onda stampata nantu à l'etichetta (532nm) currisponde à u verde. Hè statu discututu in u secondu capitulu, i puntelli verdi sò custruiti da un diodu laser di luce infrared invisibile (à 808nm) è di alta putenza, chì si focalizza in cristalli dopati chì cambienu u laser di culore, ma in listessu tempu, una parte di l'infraruzzu. luci lascia u vitru cun verde, un filtru infrared (IR) in a saluta per caccià u residu di infrared hè pusatu. Per quessa, quasi certamente, stu puntatore mostratu in a fotografia, ùn ci hè alcun filtru infrared è a putenza annunziata (fora di ùn esse curretta) include sia a putenza vera in a luce visibile, cum'è a putenza di emissione infrared, questu hè assai dannusu per l'ochju.

Inoltre, ci hè un altru elementu chì assai persone passanu ancu inesperte hè chì i putenzi altissimi nurmali sò sempre falsi. Per esempiu, ùn pudete mai esse un veru laser pointer verde, rossu o più grande di 500mW viole è blu à 2000mW.

Per esse difficile di calculà o di misurare a pruduzzione attuale di un puntatore laser per u cunsumadore normale, hè assai impurtante vede solu siti specializati chì offrenu guaranzia chì u putere offrittu hè reale. Hè ancu facilitu per distingue u reale da u falsu mW, chì prova a putenza di brusgiare è a distanza di laser distesa confrontendu i risultati cù tabelli preparati da siti specializati (power-effect-result).

8. Misuse di Laser Pointers - Di ritornu à l'Indice

Hè ben cunnisciutu chì milioni di persone intornu à u mondu facenu usu di sti dispusitivi, postu chì anu parechje usi pratichi: ùn solu ùn ponu utilizà per puntuà in un screnu quandu facemu una conferenza o facemu una presentazione, ma ancu sò usati in astronomia per insegnà e stelle è i corpi celesti, in a fotografia di notte cum'è un aiutu per focalizà lenti di a camera, arrampicendu per signalà in casu di bisognu di esse salvata, in luci di luce, caccia accumpagnendu paralleli à u canna di u fucile, in i laboratorii per brusgià o tagliati oggetti, è cusì; ma però, hè cunnisciutu ancu chì parechje di sti pirsuni senza preparazione suficiente, si abbughjanu.

L'esempii più cumuni di un usu stupidu è irresponsibile, tenenu in i campi di calcio, chì sò usati per impedisce u ghjocu di a squadra avversaria è a maiò parte di noi avemu mai vistu in televisione, cum'è i ghjucatori, l'entrenatori è l'arbitri hè stata u target di questi senza scrupulosu.

Attaccu Laser Pointer cun Cristiano Ronaldo in partita di football

Chì sò e cunsequenze pè i ghjucatori sposti à a luce laser cum’è quella mostrata in e fotografiche?

Ci sò sfarenti laser laser di potenza da quelli chì sò inofensivi per e persone è avè una putenza di 1 mW (milliwatt) à quelli puteri finu à 2W (watt). Parechji di elli anu una cuncentrazione assai elevata di energia, sò capaci di accende partiti, sfondate di palluni, plastiche di u focu, cuir, legnu, etc.

Attaccu Laser Pointer cun Messi in partita di football

Pudete imaginate ciò chì significa d'applicà nantu à l'ochju à un intervallu vicinu: Studi in u 2004 in i Stati Uniti Hanu revelatu chì un raghju laser di 5mW (milliwatts) di potenza puderia causà brusgiate à a retina à distanze di 14 metri se l'esposizione hè stata prolongata, cusì u prublema hè veramente seria.

Tuttavia u raghju laser à l'output di u dispusitivu hà un diametru di 1 millimetru, si disperserà cù distanza, pudendu avè un diametru di circa 10 cm à una distanza di 70 o 80 metri è 1.5 metri di diametru à una distanza di 1. chilometru. Dunque, cum'è a pupilla di l'ochju umanu hà un diametru mediu di 5 mm, hè difficiule per queste distanze avè l'effettu cummentatu nantu à l'ochju o di a pelle, ma pò causà cecità temporanea, postu chì hè ancu à 350 metri, un laser di 5mW. u puteru pò causà. Saria u listessu effettu produttu da u lampu di un flash di foto à un intervallu vicinu è u so effettu pò durà finu à parechji minuti.

Attaccu Laser Pointer in un pianu

Sò ancu problematicu in i circondi di l'aeroporti è di l'ora di a notte, postu chì ancu à distanze di 3 km, un fasciu di un putente puntatore laser, pò interferisce in a visione di u pilotu in quantu per impedisce un sbarcu. Questa hè una manuvra assai delicata induve u pilotu duverà mette i cinque sensi è abbaghjà allora ponu ingannà, postu chì a cabina hè scura, cù solu i lumi di i cuntrolli. Hè improbabile una tragedia, ma ùn deve micca scurdà chì parlemu di una nave cun carburante à alta velocità, è cù i passageri. Queste incidenti sò diventati di più in più numerose, hà purtatu à chì l'autorità di certi paesi fermanu e hà ancu pruibitu a vendita di sti puntelli, cum'è hè u casu in Australia, chì in 2008 hà passatu una legge chì pruibitava a pussibilità di i dispositi laser purtati in manu, cumprese. indici inofensivi chì sò stati utilizati in i presentazioni chì anu fattu in u mondu di l'educazione è di l'imprese.

9. Uso Safe di Laser Pointers - Di ritornu à l'Indice

Comparatu à e lampade incandescenti tradiziunali per esempiu 100 watt, i 5mW (milliwatts) per un puntatore laser tipicu rapprisentanu assai putenza. Ma a luce laser hè altamente cuncentrata in un raghju assai strettu è ben allinatu, chì significa chì diverge assai pocu. Ancu à una distanza di 1 chilometru, a luce ùn diverge più di metru è mezzo.

S'è avete guardatu direttamente in u fasciu di un laser 5mW à corta distanza, (chì, di sicuru, sì!), U locu chì vederai apparerebbe più brillante cà u sole (è ognunu sà chì ùn devi micca à vede direttamente à u Sol) . L'intensità di a luce laser à ogni distanza hè assai più grande ch'è qualsiasi altra fonte di luce di energia simile, emissioni chì si stende in un angolo più grande.

Lasers di classa 3B o 4 chì sò assai più putenti, ponu esse periculosi per esempiu, i piloti di l'aria, in modu chì u so usu hè regulatu è i drivers addestrati per evità. U prublema cù lasers persunali hè chì ci sò milioni di elli in i mani di i cunsumatori, è ùn ci hè manera di assicurà u so usu sicuru. In certi paesi hè un crimine direttu un laser à una persona o veiculu. Hè per quessa chì cunsideremu essenziale di dà cunsiglii utili per a gestione adattata di sti dispositivi:

· L'indicatori laser sò pensati per illuminà oggetti inanimati. Dirijas mai versu e persone, animali, aeroplani o altre veiculi

· Hè illegale diretta u laser versu strutture private o pubbliche.

· Ùn mai guardà direttamente davanti à u fasciu di alcune laser.

· Ùn permettenu micca l'usu di u puntatore laser da i zitelli senza vigilazione. Ùn sò micca ghjoculi.

· In esperimenti per brusgià e cose, hè indispensabile aduprà vetri protettivi chì anu u culore postu chì u dannu à l'ochji pò esse irreparabile è permanente è copre o cacciate da u locu induve l'esperimentu hè statu fattu, l'ogetti chì ponu esse inflammabili o causanu riflessi di luce.

U travagliu cù a megliu luce pussibule quandu opera u laser. Un altu livellu di illuminazione furnisce una prutezzione più grande contr'à a ferita d'ochji à causa di u diametru diminuitu di a pupulazione.

· Ùn dirigite a luce laser in specchi o altre superfici brillanti. U raggiu riflessu pò dannighjà involuntariamente l'ochji di una altra persona.

· Ùn dirigite micca u laser à qualchissia chì utilizeghja binoculi, telescopi o qualsiasi altru tipu di strumenti ottici.

· Se u vostru telescopiu hè dotatu di un puntatore laser cum'è un mutore di ricerca cù sistema di rilaszione sustinuta, ùn lasciate micca staccatu quandu hè in funzione.

· Ùn dirigite u laser in u celu se sente u rumore di u mutore da un aereo vicinu.

· Ùn aduprate u laser in un raghju di 5 km. Da qualsiasi aeroportu.

· Cum'è tutti dipende da a sicurità aerea ùn hè micca minacciatu, se assistemu in un avvenimentu laser chì puderia esse sottumessu à minusciallu in un certu momentu, l'avemu da fà cunnosce e forze di sicurezza.

· L'usu di laser pointers hè pruibitu in certi eventi d'osservazione. Riservate ste pruibizione s'ellu ci hè.

· Scuntrà i regulamenti specifichi di u paese è i statuti d'induve vai da aduprà u laser. Ancu se in Spagna a vendita è l'usu di sfarenti tippi di laser sò permessi, l'autorità ponu requisártelo è in fine, se anu avutu l'evidenza chì facenu un usu impropiu. In altri paesi cum'è i Stati Uniti o Inghilterra, u più putente cum'è quelli di e classi 3B è 4 hè pruibitu sia u marketing, cum'è a so tenure. In certe parte di l'Australia sò pruibiti finu à 1 mW innocu.

· Ùn cumprà micca una luci laser pointeru s'ellu ùn ci hè alcuna avvisione è l'identificazione di a so classe. Informate u cunsumu nantu à e cose chì pareranu sospetti.

Tabella à distanza-Indicatori laser-Risk

10. Usi principali di Laser Pointers - Di ritornu à l'Indice

10.1. Presentazioni - Di ritornu à l'Indice

Puntatore Laser per Presentazioni

I puntelli laser anu un buttone simplice chì attivà a luce di laser per esse emessa è aduprata per indicà un puntu specificu nantu à a superficia nantu à quale hè prughjettata a presentazione. Stu tipu di puntatori vene à rimpiazzà a vechja "verga" retractable aduprata per i stessi scopi; u puntatore laser diventa un raffinamentu tecnologicu di u strumentu.
Hè u dispusitivu più utilizatu per eccellenza in presentazioni educative / cumerciali è dimostrazioni visuali perchè hè un strumentu appuntamentu appuntante. U puntatore laser rossu pò esse usatu in quasi ogni situazione in casa o in bassa luci induve i dettagli nutri a manu ponu esse inconvenienti, cum'è in u travagliu di custruzione o di decorazione interiore.
U punteru laser verde pò ancu esse adupratu per scopi simili è Presentazione fora in u ghjornu o per distanzi più longu.

Puntatore Laser per Presentazioni

Ci sò ancu largamente usati parlanti di computer multi-funzioni.
Emettenu un laser rossu in generale, è alimentatu da una piccula batteria. Ùn serve solu per spustà le diapositive, perchè fora di i buttoni per ellu è sicondu u mudellu, anu un altru modu per surtite a presentazione, selezziunate un'altra diapositiva, è pò tornà à ella, oltre chì u laser ghjunghje luntanu, in modu da atraisce l'attenzione. l'audienza è evidenziate e dumande chjave di presentazione.
Sò i dispositivi Plug & Play, chì anu solu inserisce u ricevitore USB (chì emette un signalu di frequenza radio) è un driver USB hè stallatu automaticamente in portu di sicondi.
In solitu anu una gamma di finu à 15 m da u vostru urdinatore è hè cumpatibile cù i sistemi operativi standard.

10.2. Astronomia - Di ritornu à l'Indice

U punteru laser verde hè adupratu da millaie di astronomi dilettanti in u mondu, per mustrà i principianti u caminu à e stelle è à i custellazioni. U laser hè alimentatu da una piccula batteria è emette un fasciu strettu è intensu di luce verde cù una lunghezza d'onda di 532 nanometri. A notte u fasciu hè visibile finu à parechji chilometri, secondu e cundizioni climatichi.
L'indicatore laser utilizzatu da astronomi utilizanu un diodo laser neodymium cù potenza 200mW, sembranu assai più brillanti cà l'urdinariu producenu una luce rossa cù lunghezze d'onda superiori à 630 nanometri. A ragione hè simplice: l'ochju umanu hè più sensitivu à a luce verde cà u rossu.

Puntelli Laser per l'AstronomiaU Big Dipper è u Little Dipper separati da u fasciu di un laser laser 200mW verder GreenFire.
Larghezza tutale di u fasciu 10 chilometri. Sembra chì u laser pò "toccà" e stelle.

Notturi chjaru, se un laser verde 200mW hè direttu à u celu, per voi è qualcunu in a vicinanza immediata, pari chì u fasciu finisci in stella o pianeta. Questu rende particularmente simplice di indicà qualsiasi, ughjettu datu. Basta signalà u laser è dì: "Fighjate quì".

A maiò parte di i laser funzionanu solu tenendu u buttone, ma alcuni mudelli anu un sistema di fasciu luminoso mantinutu.Quessi sò diventate sempre più utilizati com'è guide per i telescopi. Una volta assemblatu è allinatu cun ellu, simpricimenti spustà u telescopiu finu à u laser indicà l'ughjettu è serà in u campu visuale.

Aduprendu u Puntatore Laser cù Telescopiu per l'Astronomia

I puntelli laser sò u megliu metudu per identificà qualsiasi oggettu in u celu à u publicu è seria una vergogna chì sti strumenti utili per l'educazione, eranu limitati da a lege.
Astronomi dilettanti ponu aiutà à minimizà stu risicu aduprendu cun sensu cumunu, seguitendu i cunsiglii da i capiti previ, è educendu à l'altri nantu à l'usu sicuru di sti dispositivi.

10.3. Esperimentu - Di ritornu à l'Indice

Ogni volta chì si facenu esperimenti di combustione cù puntatori laser (solu è esclusivamente per scopi puramente educativi), hè assolutamente necessariu di utilizà occhiali protettivi lunghezza d'onda specifica per emettere laser. Assicuratevi chì ùn porta micca risicu per l'utilizatore o per altri persone, è di sicuru chì anu da esse età.

Occhiali di Sicurezza Laser PointersPer sperimenti cù indicatori laser laser occhi protettivi specifiche hè sempre necessariu per a lunghezza d'onda chì usamu

Oltremu uni pochi esempi di ciò chì simu capaci di fà sti picculi apparati:

· Sacchetti di plastica ardenti

Quasi qualsiasi puntatore laser Class 3B puderà abbruciari i sacchetti di plastica. U runtime varia in funzione di u culore è a putenza laser, a distanza è u culore di u saccu. Cusì, da u cunsumu laser verde 20mW, laser laser viole 50mW o 100mW, è esse in gradu di drill.

Pruggi borse di plastica laser pointeri

Se u sistema laser DPSS chì emette luce verde o blu, u mecanismu per facilità a combustione di i sacchetti, hè sfucatu u più di u raghju luminoso. Queste vi purtà un capu à distanze assai vicine, u puntu di a cuncentrazione massima d'energia sò, cù u diametru di u fasciu più chjucu pussibule di luce. Se ci mettimu u saccu, u fasciu perde facilmente.

Cinta isolante di Puntatore Laser Burning

Per facilità a perforazione deve esse lasciatu borse neri o scuri com'è culori chjari chì assorbanu più energia o fà un marcatu cù un marcatore chì indica à i posti induve affetterà u fasciu.

· Esploite i palloni

Un laser più leggeru più putente puderà più sfruttà palloncini. U tempu pigliarà secondu u culore è a putenza laser, a distanza, u culore di u pallò è altre cunsiderazioni secundarie cum'è a temperatura ambientale è l'umidità relative. Indicatori rossi 100mW sò adattati per questu scopu ma qualsiasi culore pò fà senza prublemi. Cusì, un poveru laser verde di 200mW pò sparghje un palluni in una seconda split, ma invece un laser verde di 50mW necessite parechji secondi.

U sfruttamentu di u Globu Puntatore Laser Verde

U culore di u ballò hè assai impurtante. Perchè? U culore nìuru matte assorbe più energia da l'altri culori, cusì hè assai più faciule per sfruttà un piru di culore nulu o scuru un culore giallu. Sì avete aduprà una piccula lente per abbandunà e cose, vi ricordate chì qualcosa succede: l'ughjetti sò stati cremati neri è bianchi istantanemente pigliavanu assai più brusgiate. A chjave hè riflettiva di luce è lascià u biancu (di u laser rimbalza è scatte parte in u ballò è per quessa ùn ponu micca calore) è assorbendu u culore neru.

Esplodatore Globe Viole Laser Pointer

Un pointeru laser pò scoppà un pallone in neru ma invece ùn hà alcun effettu nant'à un globu in biancu. In questi casi pudete solu di pittura una bandiera cù un marcatore neru, in u locu induve andemu per dirige u raghju laser per soffialla in modu irreversibile.

· Partite di girata

Una pratica assai cumuna trà i fan, hè di scontri à a luce usando u puntatore. Se un laser cun focuser, u mecanismu per facilità l'arrestu di u scontru, hè sfucatu u fasciu previamente mintuvatu. Se à u puntu di a cuncentrazione massima, chì hè a poca distanza da u puntatore, mette u capu di a partita, questa hè a volta rapida se usamu poteri di 100mW o più.

Partita di illuminazione laser pointer

Puntatrici laser senza focuser pudemu aiutà cun una lente di ingrandimentu focalizendu perfettamente u raghju laser à brusgiare è ancu alcune partite di pittura nera per pudè brusgià più facilmente.

· Trasfurmà i cigari

Turnate Cigars cù Laser Sight

Sì fumate è avete scappatu di tutti dui partiti cù a luci laser, ùn vi preoccupate micca perchè pudete ancu turnà a sigaretta aduprendu luce laser, sempre chì questu hè una putenza da 200mW.

· Chjucà cartuni duru è plastica

Brucia di cartuni cù Puntatore Laser

E puntelli cù putenzi alti da 300mW aghjuntu à u sopra sò ancu capaci di cremà cartone è plastica rigida.

Bruciata di plastica duru cù Puntatore Laser

· Fustu di u legnu

U legnu in legnu cù un puntatore laser

Solu u più putente 2W cum'è puntatore laser blu hè capace di brusgiate legnu.
Ovviamente, mentre aumentemu a putenza laser, anu da esse ancu da esse misure più prudenti è estreme di sicurezza è integrità di quelli chì participanu à l'esperimenti, protettamente adupratu è seguitendu i cunsiglii in u Capitulu 9 di questa serie di articuli.

10.4. Fotografia di Notte - Di ritornu à l'Indice

Ogni fotografu dilettante sapi chì l'approcciu ghjustu à un colpu, determina u successu di una bona fotografia. Invece, un approcciu inadegnu arruinà una snapshot chì pò rapprisintà unica è irrepetibile.Oghje, quasi tutte e camere esistenti in u mercatu offre autofocus funziona bè in boni cundizioni di illuminazione. Alcune fotocamere compacti cume praticamenti tutti i cameri di ponte o SLR offrenu un focus manuale chì permette à u fotografu di libertà quandu specifica u puntu esattu di focu.

Tuttavia, e cose si cumplicanu in bassu luce. A maiò parte di e fotocamere ùn sò micca capaci di focalizà bè perchè i so sistemi automatizati funziona detectendu cuntrastu è se ùn ci hè un puntu di luce suffiientemente putente in u quadru, cum'è un fanale di strada o una luci di luna, a camera cazzata viaghja in continuu in mira, facendu impossibile fà una presentazione.

U prublema cresce in e fotografici di u paisaghju in u campu, induve avete da ricurdà à l'attenzione manuale, aumentendu a difficultà per enfasi à distanze più vicinu. O se vulete fà una fotografia di notte longa esposizione à a spiaghja, cù onde di rottura, ecc, perchè a fotocamera ùn ci fucalizza perchè ùn ci hè micca abbastanza luce per ella. Avemu parechje possibilità per passà: focus on eye.

Càlculate l'iperfocale (u marghjenu avanti è in ritornu esceranu focalizatu nantu à a foto. Ddu modu, ùn ci vole micca fucalizzà à u puntu ghjustu, ma unu vicinu).

O cum'è di solitu avemu a camera nantu à un trippedu, simpricimenti punete una manu laser à u puntu chì vulemu fucalizza. Siccomu a luce laser hè di intensità assai alta, a camera ùn avarà micca prublemi per detectà u puntu di luce chì entra in u quadru. (Nota: ùn hè micca conveniente lasers assai putenti, postu chì si hè assai visibile fora di u percorsu di u fasciu, puderia ingannà a focalità di a fotocamera Seleziona se a camera permette, u puntu di focu per stu tipu d'utilizatore laser più. Adattavanu esse verdi cù poteri trà 50 è 100mW.).
Una volta chì a camera hà rilevatu è focu u puntu finale di u raghju laser, pudete mette u focu manuale, spegnate è salvate u laser in a vostra casella, puntate è sparate senza voi, dopu pruvate a focalizà a camera. Cusì semprici è cusì efficace.

E cum'è prova di questu, sta fotografia. Sempre uttene risultati ottimali.

Stampa di notte cù Laser Pointer

10.5. Airsoft - Di ritornu à l'Indice

L'arsoft hè un ghjocu di sport è una strategia basata nantu à a simulazione militare. Questu hè un ghjocu di guerra chì utilizeghja armi di focu riplicate chì incendi boni boli di plastica biodegradabili di una taglia 6 o 8 mm di diàmitru, cunnisciutu cum'è BBs. U termine "airsoft" si traduce cum'è "aria suave", riferenu à u metudu di propulsione di munizione.

Indicatori laser per Airsoft

I scenarii di ghjocu sò di solitu equipati cù elementi chì offrenu un realisimu simili à ambienti reali simili à a guerra è militare, cum'è veste protettive, purtatori di stivali, binoculi, specchi, linterie, mappe, trasmettitori di radio, ecc., Chì offrenu un certu vantaghju in cumunicazione. è deteczione di i ghjucatori nimici.

Ogni assistente di u jugatore duverà esse in pussessu di armi è a so replica hà misure facciali è guardia di bocca cù maschere di neoprene è occhiali chì cumplissenu cù l'appruvazione EN166B (o più grande) resistenza à l'impattu (Contenenu finu à 6 Joules di energia cinetica. L'energia cinetica massima di I projectiles sò permessi menu di 3 Joules) .In più hè pruibitu di caccià elli durante u ghjocu.

Pistola Laser, Pistola Airsoft

Dopu avè ricevutu un numeru accunsentutu di impatti, u ghjucatore hè eliminatu. E boli impiegati sò una pruduzzione di velocità apprussimata di 100 m / s (in una risposta generica senza mudificà). U pesu pocu di questi face chì a vostra portata efficace ùn sia più di 30-40 metri. I proiettili più pesanti (da 0.30 à 0.48 grammi) sò nurmalmente usati per un francotiratore di larga distanza, perchè sò più stabili in volu è hè più difficiule da esse deviati da u ventu, offre cusì più precisione.

A Federazione Spagnola d'Airsoft stabilisce distanze minime di sicurezza in quale una pistola ùn pò esse sparata, chì varieghja da menu di 5 metri per una pistola à 30 metri per un francotiratore.

A parte di a replica cum'è tale, per incrementà a so efficacità generalmente aghjunghje qualsiasi accessori, cum'è vista laser o bipod telescopicu, silenziu, etc.

Fighjate à Green Laser Gun Airsoft

Cumu stipulatu in e regule di i materiali di a Federazione Spagnola di Airsoft, i designatori laser adattati per u marcatore, cum'è lasers o indicatori simili chì ponu esse aduprati per facilità a destinazione o per designà i target sò permessi, sempre chì ùn sò micca un tipu di laser chì pò causà danni per effettu direttu o riflessione diffusa.

L'usu di u laser com'è sustegnu per u scopu di e repliche hè sottumessu à l'usu raziunale, è u precepitu di ùn signalà direttamente à alcun lettore in l'ochji voluntariamente. L'esposizione cuntinua in a retina cù ogni tipu di laser pò causà danni irreversibili à l'ochji.

Cunclusione: per l'operazioni di ghjornu, l'ideale hè un laser verde di bassa intensità, postu chì cumu discututu in capituli precedenti, u puntu di u laser verde hè assai più visibile ch'è u rossu, allora uttene qualcosa assai utile per sparà senza puntu perchè micca danatu, ma in ogni modu impedisce l'ochju à i gammi è i fianchi, risolve uni pochi di situazioni chì puderia avè "friczione" è profanità.

Tenite in mente ancu chì notte è CQB (campi di battaglia piuttostu chiusi cum'è edifizii è simili), un puntatore rossu 100mW o menu funziona perfettamente, postu chì ùn tradisce micca u purtatore, postu chì u fasciu rossu hè più difficiule di distinguì u verde, sì ùn stà da fronte.

10.6. Caccia - Di ritornu à l'Indice

Stu accessoriu praticu per a caccia, migliurà l'accuratezza di u modu più simplice pussibule, dopu prughjettanu un raghju laser (rossu o verde) cù un intervallu efficaci di finu à 200 metri (sicondu a luce ambientale) annantu à u target chì hè statu indicatu. Stu tipu di puntatore laser pò esse muntatu direttamente nantu à un fucile o una vista telescopica cù i so accessorii, è permette l'ajustamentu verticale è orizontale.

Puntatore Laser per a Caccia

Se a caccia hè cunsigliata per una rossa di notte cù torre centrati di 200 o 300mW è cumminata cù una linterna.U lasers verde sò più adattati per a caccia di ghjornu perchè u verde hè più visibile chè qualsiasi altru culore, a notte a so faccia pareva da centinaie di metri di distanza è andava à caccia per ùn montà una discoteca.

Pò esse operatu direttamente via u buttone currispondente o cunnessu à un cordone di estensione cù un switch inclusu è permette di operare u puntatore laser mentre tenete u ditte nantu à u grillu.

Laser Sight per fucile

Inoltre, stu tipu di puntatore pò esse usatu sia per a caccia sia per e presentazioni, avvenimenti, classi, etc.

Tali indicatori sò ancu svantaghji. U sole cumpletu in l'attività di un ghjornu, u locu laser ponu apprussimatamente, e distanze longu sò inefficace. Dunque u puntatore deve esse adupratu à poca distanza o cù pocu o senza illuminazione.


I mudelli di tecnulugia più avanzati è muderni utilizanu lasers di alta efficienza è specifici per l'usu fora, u tracciamentu di l'animali, ecc ...

Designatori laser per Caccia

I designatori sò ancu assai efficace per u cacciatore, postu chì offrenu un vantaghju enormu quandu appuntanu è illuminate un pezzu di caccia à distanzi sorprendenti. Di sicuru, pudete caminari cù a vittura di u fucile per ottene una cumminazione assai interessante. A luce verde hè ancu un fattore per piglià in contu a reazione di i pezzi di caccia illuminati da ella.

À u primu sguardu pò sembra una linterna; ma in realtà si tratta di un dispositivu ottronicu di visione notturna, chì e caratteristiche è e capacità vanu assai più luntanu da quelle chì ponu prestà una linterna tradiziunale, anche se se ne necessariu pò ancu esse aduprata cum'è una di elle, naturalmente.

A tecnulugia usa una luce amplificata coherente, chì hè a più efficiente per l'illuminazione à larga distanza aduprendu un laser verde per ella cun un putere di usazione di 50mW. è un collimatore otticu permette un regulamentu manuale cumpletu di u diametru di u raghju è a putenza d'illuminazione una volta di 180 gradi. Hè, pudete focalizà a lente rotendu u collimatore à vuluntà, uttene a luce per ghjunghje à destinazioni à distanze di 465 metri. Ovviamente, u campu hè sempre influinzatu da e cundizioni ambientali: pioggia, nebbia, polvere ...

Questi designatori puderanu fucalizà l'illuminazione cumpleta solu induve ci vole, cù a minima quantità di perdita d'energia per "overflow" è offre un cuntrollu tutale di u raghju laser per l'illuminazione massima di l'ughjettu desideratu. Tuttavia, ùn vi scurdate chì hà dinò una magnifica fonte di luce per parechje altre attività è situazioni, cume d'emergenza, salvezza, tracciamentu, segnu, etc. È hè chì u raghju laser hè visibile à longu distanze.

È cum'è sempre, prima riportatu nantu à a legislazione in ogni regione in quantu à e pruibizioni in l'eserciziu di a caccia, cume spessu l'usu di silenziatori, dispositivi per illuminà obiettivi, apparecchi di visualizazioni chì facenu parte di un convertitore o amplificatore di l'imagine elettronica è qualsiasi altra maghjina. intensificatore, etc.

10.7. Spearfishing - Di ritornu à l'Indice

In l'sport di pesca submarina, pudete gode di a ghjunghje di parechje tecnulugia chì sò guasi sempre dirette à u migliurà di u cunfortu è benessere di a pesca sottumarina nantu à l'ambiente marinu, o induve adattatu per facilità quant'è pussibule questa attività.

Trà a varietà di l'accessori dispunibili, i lasers sò venduti ancu per pistole di pesca subacquee, impermeabili finu à 20 metri di prufundità.

Puntatore Laser Impermeabile, Acqua, Resistante à l'acqua

Ovviamente, u culore di u laser deve esse verde, perchè hè u più apparente à u culore d'ochji, è a so intensità hè più forte è in l'ambiente marinu ùn si perde cusì facilmente cum'è u rossu, chì perde circa 12 metri, essendu quasi imperceptibile. à u nostru campu di visione.

Pò esse integratu tramindui pistole è fucili di gomma di gomma, in l'ultime, muntata in u fondu di u tubu.

Spearfishing cun Laser Pointer

Questu accessoriu face u fucile cum'è s'ellu fussi un tiretore è poi apre un dilema Vulemu esse atleti cumbatte cù u pezzu in un ambiente ostilante chì ùn hè micca u nostru, o solu spazzendu da luntanu?

In ogni casu, riprisentatu previamente a lettura di a legislazione attuale, e regule è e regule specifiche se in certi posti era pruibitu l'usu.

10.8. Festivi è Spettacoli - Di ritornu à l'Indice

L'intrattenimentu in e feste è spettaculi hè una di l'applicazioni chì sò state trovate à i laser. L'usu più cumune di lasers in l'intrattenimentu pò esse vistu in l'effetti speciali utilizati in laser shows. Clubs, festival e concerti esterni usendu laser lasciuti, misure di sicurezza, cum'è un spettaculu. I mostra laser sò spessu stravaganti, lenti, specchi è fume.

Indicatore laser caleidoscopicu cù capu

Alcune mudelli di puntatori laser sò disposti per vizzera una testa intercambiabile, adattata in un piccolo caleidoscopiu, chì permette numerosi effetti luminosi, chì estende considerablemente l'usabilità di questi puntelli e facenu ideale per a creazione di spettaculi visivi.

Effettu caleidoscopiu d'un puntatore laser

Un caleidoscopiu hè un tubu chì cuntene trè specchi chì formanu un prisma triangulare cù u so latu riflettente rivoltu in u so internu, à a fine sò dui fogli traslucidi trà i quali ci sò parechji oggetti di sfarenti culori è forme, chì l'imagine si multiplica simmetricamente mentre gira u tubu. mentre mirava à l'estremità opposta. Questi specchi ponu esse disposti in diverse anguli. Un 45 di ogni ottu stampi duplicati sò generati. A 60a hà osservatu sei è 90 quattru duplicati.

END