ENRICHI DI E NGHIU

Dictionary

Quì amparà u significatu di i termini più cumuni utilizati in u mondu di laser.

-Puntatore Laser

Un puntatore laser hè un picculu dispositivu chì emette una luce laser, di solitu verde o rossa, chì hè spessu usata per indicà un puntu o locu specificu. Di solitu, un puntatore laser hè un strumentu essenziale per fà una bona presentazione di un prughjettu, mostra qualchì puntu nantu à una mappa, ecc.

L'indicatori laser anu un pocu buttone chì attiva a luce laser per esse emessa è utilizata per indicà un puntu specificu nantu à a superficia nantu à quale hè prughjettata a presentazione. Stu tipu di puntatori vene à rimpiazzà a vechja "verga" retractable aduprata per i stessi scopi; u puntatore laser diventa un raffinamentu tecnologicu di u strumentu.

U terminu laser vene da l'inglese è hè l'acronimu: "Amplificazione di a luce da l'emissione stimulata di radiazione", è chì si traduce in spagnolu cum'è "amplificazione di luce per l'emissione di radiazione stimulata".

A caratteristica particulare di u laser, chì permette u so usu cum'è puntatore per presentazioni hè chjamatu direzzione. Questa funzione hè chì u raghju laser ùn si sparghje micca cum'è raghji di luce rigulari. Trà l'altri caratteristiche di u laser sò a radiazione coherente, hè chì, quandu u corrente elettrica passa per ellu, a radiazione hè emessa in forma di infrared, chì permette u laser à esse visibile per l'ochju umanu.

In quantu à i punte laser, l'usi più comuni sono: divertimento, astronomia, fotografia, segnaletica, esperimenti, presentazioni, studii, spettaculi visivi, acupuntura, orecchio, alpinismo, caccia, airsoft...

Ma u laser ùn hè micca solu usatu cum'è puntatore, per via di e so caratteristiche, u laser hè adupratu in diversi campi. Pò esse truvatu in lettori di CD, sistemi di fibra ottica, è ancu in zona medica è industriale. Per esempiu, in l'area di salute, pudete truvà chì u laser hè usatu in u tagliu è a cauterizazione di u tessulu, perchè permette questi dui procedimenti in un passu è senza dannu più danni. Puru adupratu in a chirurgia d'ochji, perforatori è laboratoriu di teste.

-mW (Milliwatt - milliwatt)

L'inglese millwatt o milliwatt (mW) hè una submutile di l'unità di forza di u Sistema Internaziunale di Unità cunnisciuta cum'è Watt o Watt è chì u simbulu hè W.

A putenza di uscita di l'apparecchi elettrici hè espressa in watts, o sò menu potenti è u più di i puntatori laser, usata u so submultiple u milliwatt hè equivalente a una millesima di watt.

Hè à dì chì una putenza laser 200mW di potenza hè a stessa cosa di 0.2W. Ùn cunfondite micca mW (milliwatts) cù MW (megavati).

Un watt hè equivalente à 1 joule per seconda (1 J / s) è hè unu di e unità derivate. Spressa in unità utilizzate in energia elettrica, una forza elettrica di un watt hè prodotta da una differenza di potenziale di 1 V è un corrente elettricu di 1 ampere (1 volt-ampere).

U termine "watt" hè castilianizazione watt, unità chjamata dopu James Watt per i so cuntributi à u sviluppu di a macchina à vapore, è hè statu aduttatu da u Secunna Cungressu di l'Associazione Britannica per l'Avanzamentu di a Scienza in 1889 è da l'ondava Conferenza Generale. nantu à i Pesi è e Misure in 1960 è hà custruitu l'unità di forza in u Sistema Internaziunale di Unità.

In u mondu di i mittenti laser real mW sò spessu alterati in i so stickers d'identificazione, pusendu figure esorbitanti per distinguassi da a cuncurrenza à i prezzi di affari. A Siate difficiuli per calculà o misura a pruduzione attuale di un laser pointer per u cunsumadore normale, hè assai impurtante per vede solu siti specializati chì offrenu guaranzii chì u putere offrittu hè reale. Hè ancu facilitu per distinguerà reale da falsa prova mW burn power è distanza laser raghjone si compara i risultati cù tavuli disposti da siti specializati (power-effect-result). In TorLaser anu parechje tabelle parauni e guida mW differenziazione reale falza.

-Scola

UNE EN 60825-1 / A2-2002, i prudutti laser, tenendu in contu a lunghezza d'onda, u cuntenutu di l'energia è i caratteri d'impulse di un raghju laser sò classificati in e seguenti classi:

· Classe 1: I prudutti laser sò sicuri in tutte e cundizioni d'utilizazione razonabbilmente previste, cumprese l'usu di strumenti ottici in visione diretta.

· Classe 1M: U lasers chì emettenu in un intervallu di lunghezze d'onda (lambda) trà 302.5 è 4000 nm sò sicuri in cundizioni d'utilizazione in modu ragionevule, ma ponu esse periculosi se strumenti ottici sò usati per a vista diretta.

· Classe 2: (Potenza tra 1 è 5 mW). Lasers chì emettenu radiazzioni visibule in u intervallu di lunghezze d'onda tra 400 è 700 nm. A prutezzione di l'ochji hè normalmente ottenuta da risposte di aversione chì cumprendi u riflessu di a palpebra. Questa reazione pò furnisce una prutezzione adatta mentre i strumenti ottici sò usati.

· Classe 2M: Lasers chì emettenu una radiazione visibile (400 à 700 nm). A prutezzione di l'ochji hè normalmente ottenuta da risposte di aversione cumpresu u riflessu di a palpebra, ma a visione di u fasciu pò esse periculosa se strumenti ottici sò usati.

· Classe 3R: Lasers chì emettenu trà 302.5 è 106 nm, a vista diretta di u fasciu hè potenzalmente periculosa, ma u so risicu hè più bassu cà per i laser di a Classe 3B. Esigenu menu esigenze di fabricazione è misure di cuntrollu applicabili à i lasers di classi 3B d'utilizatori. U limitu di emissione accessibile hè menu di 5 volte a Classe 2 di LEA in u range 400-700 nm, è menu di 5 volte a Classe 1 di LEA per altre lunghezze d'onda.

· Classe 3B: (Potenza 5 à 500mW) .Lasse chì a visione diretta di u fasciu hè sempre periculosa (per esempiu, à distanza di Periculu Oculale Nominale) .La visione di riflessioni diffuse hè di solitu sicura.

· Classe 4: (Meno di 500mW Potenza). U lasers ponu ancu pruduce riflessioni diffusivi periculosi. Puderanu causà danni à a pelle è pò ancu esse un periculu di focu. U so usu richiede prudenza estrema.

-nm (Nanometru - Lunghezza d'onda)

U 'nudu' hè l'unità di lunghezza uguale à una miliarda di un metru. "Nano" significa una miliardi.
Hè cumunimenti usatu per misurà a lunghezza d'onda di a radiazione ultravioletta, a radiazione infrared è a luce. U simbulu hè nm.

A durata di una onda hè u periodu spaziale è a distanza da u polu à u polu. Normalmente cunzidiravanu dui punti cunseguenziali chì anu a stessa fase: 2 massimu, 2 minimu, 2 passaggi neri. Per esempiu, a distanza attraversata da a luce blu (chì viaghja in 299,792,458 m / s) durante u periodu entre 2 campu elettricu o magneticu consecutivu u so tempu, hè a lunghezza d'onda di a luce blu. A luce rossa viaghja à a stessa velocità, ma u campu elettricu aumenta è diminuisce più lentamente di a luce blu. Dunque, a luce rossa averà una frequenza più bassa chì a so lunghezza d'onda (distanza trà punti simili di l'onda) hè più grande. Cusì a lunghezza d'onda di luce rossa hè più grande di a lunghezza d'onda di a luce blu.

A radiazione laser hè radiazione elettromagnetica emessa da un pruduttu laser in u intervallu di lunghezze d'onda tra 180 nm è 1 mm, chì hè irradiata da u risultatu di l'emissione di luce stimulata.

L'intervallu di lunghezza d'onda tra 180 nm è 1 mm, include radiazione ultraviolet, radiazione visibile è radiazione infrared in a seguente sequenza:

· 180-400 nm - UV
· 400-700 nm - visibile
· 700 nm - 1 mm - infrared

Pointers laser ovviamente da a so funzione emettenu sempre in a gamma visibile assai di u so fasciu, sebbene sicondu a qualità di u laser sta parte serà più alta o più bassa.

U culore di u raghju di un laser hè determinatu da a lunghezza d'onda di a luce emessa da u diodu laser di u puntatore laser.

L'ochju umanu hè più sensitivu à alcune lunghezze d'onda cà l'altri, è ghjè per quessa chì u laser verde hè u più luminoso. In a stampa chì seguitanu vedemu cumu afecta:

-La lunghezza Indicatori laser più frequenti:

·405nm: Viole rossu à fiancu à u menu visibile per l'ochju umanu.

·445nm: Blu, piuttostu visibile soprattuttu à distanza vicinu.

·532nm: Verde, u più luminoso di tutti, assai visibile è notevule à l'ochju

·650nm: U culore rossu, più difficiuli di vede chì l'altri.

· 880 nm: Infrared di culore (IR), quasi invisibile à l'ochju umanu.


-Filtru IR

A maiò parte di i pitturi laser shoddy verdi anu utilizatu un fasciu di diodo infrared per creà u culore di u laser è ùn anu micca filtru IR. A causa di questu, a pruduzzione luminosa di i laser ponu esse mischiati cù a luce infrared.
A luce infrared hè invisibile à l'ochju umanu perchè a so lunghezza d'onda (808nm).

I prublemi chì a luz infrared hè mischju cù i culori attuali sò:

1. Puteri falsi lasers. Se cumprate un laser 200mW 532nm (verde) è 150mW di quelli 200 sò luce infrared (808nm), allora avete un laser chì hè veramente luminoso cum'è 50mW 532nm puri.

2. Perchè l'IR hè invisibile, qualsiasi raghju revotado Pudete dannu l'ochji perchè ùn pudete micca vede a strada di i raghji di luce, causendu stu tipu di laser estremamente periculosu. In più s'è utilizeghje occhiali per l'ochji, i lenti pruteghjanu solu a lunghezza d'onda visibile di u laser, sia 532nm in casu di verde, sia 650nm in rossu per esempiu, cusì chì a luce invisibile di l'infrasturiu succede senza prublema attraversu occhiali per dannuci irreparabilmente a vista. .

Per furtuna qualità laser cum'è tutti i TorLaser verdi anu un cumpunente internu chjamatu filtru IR, chì hè incaricatu di filtrà a luce di output eliminata qualsiasi parte residua di luce infrared è assicura chì a putenza di output hè emessa 100% in a lunghezza d'onda visibile.
Questa hè una di e grandi differenze chì facenu chì un puntatore TorLaser hè uguali o ancu assai più putente, più luminoso è potente cà l'altri di qualità dubbiosa.

Cumu vederete, ùn hè micca solu una differenza in u risultatu, ma ancu in securità.

Nota: Un metru laser hè solu capace di misurà a putenza in output mW chì u laser ùn hè micca capaci di dimustrà quanta putenza hè emessa à diverse lunghezze d'onda, dunque ùn seria micca una prova affidabile per pruvà chì veramente hè a putenza laser secondu. à a so lunghezza d'onda. Per queste dati averà bisognu di a luminosità di teste, luminosità è intervallu.

-Kaleidoscope

Un caleidoscopiu hè un tubu chì cuntene trè specchi chì formanu un prisma triangulare cù u so latu riflettente rivoltu in u so internu, à a fine di quali sò dui fogli traslúidi trà i quali ci sò parechji oggetti di sfarenti culori è forme, chì l'imagine si multiplica simmetricamente mentre gira u tubu. mentre mirava à l'estremità opposta. Questi specchi ponu esse disposti in diverse anguli. Un 45 di ogni ottu stampi duplicati sò generati. A 60a hà osservatu sei è 90 quattru duplicati.

In laser pointers hè stata adatta a chjuche capi intercambiabili chì permettenu effetti di luce grandi, chì espansione considerablemente e pussibulità di utilizà u puntatore, facendu ideale per creà spettaculi visivi.